Teman

Kata "friends are everything" itu memang benar.
Hasrat untuk berbagi tidak bisa dipungkiri lagi. What a pity i am !
Semenjak Saya sibuk dengan kegiatan kerja - kuliah - dan ehemm...have someone special.
I really have a pathetic feeling.
Merindukan kebersamaan dan gelak tawa serta berbagi dengan sesama.
Kadang penyesalan datang ketika mereka sudah jauh. Mungkin keterbatasan kesabaran menahan emosi dan ego yang terlalu besar membuat kita memilih untuk berhenti berkomunikasi entah selamanya atau sementara.
Atau kadang menyesal juga ketika harus berbaur dengan orang - orang baru lantas tidak segera berkenalan, menyapa, atau berkomunikasi langsung.
Yah, rasa - rasanya sekarang benar - benar kehilangan mereka.
Anyone who had been a friend of mine, please forgive my mistakes.. and please come back to me!
:(



#NowPlaying : Incognito - Still friend of mine

Black Magic Women (BMW) Nita - Saya - Bunga - Galih (Without Martha)


Sahabat karib saya semasa SMA, Fauriska , I Miss you So...

Masa puber kita fa...




Bebe - Saya - Tia , Girls how are you?


i know you love me , sist but where are you now? :)


Hei guys, this is a best moment! Panitia Malam Keakraban Manajemen Perbankan 2007, really miss u all !

Did u know? ini pertama kali kami masuk kuliah. 2007


Alun - Alun Tulung Agung. Saya - Eka - Ngenge' - Nita

Oh Damn, I wanna back this time! MDP II BWK, at Boston School of Banking

SLL Team. DAMN! We are solid team




Harchi - Saya - Inda :*

Because once upon a time, we were best friends. And, yes, there's been a lot of bad stuff in between. But none of that matters right now, okay? You need me, I'm there. Any time, any place, anywhere             
- Dawson Creek-

No comments:

Post a Comment